1399-08-19 08:00
355
0
71479
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

٢٨ هزار بسته بهداشتی در پویش «احسان سلامت» در گلستان توزیع شد/فروش ماسک ارزان و مواد ضدعفونی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از توزیع 28 هزار بسته بهداشتی در پویش «احسان سلامت» در گلستان توزیع شد، گفت: فروش ماسک سه لایه ارزان قیمت

به گزارش گلستان ما؛ محمد مهدی سلمان زادهدر گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پویش «احسان سلامت»، ۲۸ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علاوه بر خدمات محرومیت زدایی و اجتماعی، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اقداماتی را برای کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از اجرای سومین پویش «احسان سلامت» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و تصریح کرد: این پویش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با بیماری منحوس کرونا انجام می‌شود.

سلمان زاده اضافه کرد: در راستای اجرای این پویش بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در نقاط کم برخوردار و محروم استان گلستان رایگان توزیع می‌شود.

وی توضیح داد: در این مرحله از اجرای پویش، بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی با همکاری گروههای جهادی، موسسه های خیریه، هیئات و  خیریه ها در سطح استان توزیع می شود.


سلمان زاده بیان کرد: در راستای ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه با کیفیت بالا و ارزان قیمت و نیز مواد ضد عفونی، سامانه "هست اینجا"  توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه‌اندازی شد و هر فرد می تواند با داشتن کد ملی و شماره همراه از طریق سایت hastinja.ir ثبت‌نام و ظرف مدت مشخص شده ماسک خود را از مراکز معرفی‌شده دریافت کند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.